Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

Nikos G Panagiotounis live-stage.gr www.wix.com SOUND - LIGHTING - AUDIOVISUAL - BACKLINE - GROUND SUPPORT 10 ώρες πριν · Μου αρέσει! · · Κοινοποίηση Nikos G Panagiotounis ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΗΧΗΤΙΚΟΥ.ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΤΗΣ ΑΠΟ ΕΔΩ MAS ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΙ 100 ΕΥΡΩ ΕΙΜΑΣΤΕ 26 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ 5 ΕΥΡΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΑΜΕ.ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ. ΕΑ...Δείτε περισσότερα 10 ώρες πριν · Μου αρέσει! Michail Mathaiou Οκ μέσα! 9 ώρες πριν · Μου αρέσει! Eleni Papas Οκ... ορισε ενα ραντεβου... για να μαζεψουμε το ποσον.. 5 ώρες πριν · Μου αρέσει! Nikos G Panagiotounis θα έλεγα Δευτερα το πρωι στις 11.00 Πλ.Κοραη Στο σκάκι.Ακριβώς στις 11.00 όμως....γιατι ο χρονος μας ειναι χρημα!!!!!και ειδικά την Δευτέρα.....Οσοι συμφωνουν ας γραψουν απο κάτω.ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ....

Nikos G Panagiotounis
live-stage.gr
www.wix.com
SOUND - LIGHTING - AUDIOVISUAL - BACKLINE - GROUND SUPPORT

10 ώρες πριν · Μου αρέσει! · · Κοινοποίηση

Nikos G Panagiotounis
ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΗ ΗΧΗΤΙΚΟΥ.ΕΝΙΣΧΥΤΗΣ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΕΝΑ ΣΤΑΝΤ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΜΙΚΤΗΣ ΑΠΟ ΕΔΩ
MAS ΤΑ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΙ 100 ΕΥΡΩ ΕΙΜΑΣΤΕ 26 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ 5 ΕΥΡΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΕΝΟΙΚΙΑΣΑΜΕ.ΕΑΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΕΑ.

Michail Mathaiou Οκ μέσα!
!
Eleni Papas Οκ... ορισε ενα ραντεβου... για να μαζεψουμε το ποσον..

Nikos G Panagiotounis θα έλεγα Δευτερα το πρωι στις 11.00 Πλ.Κοραη Στο σκάκι.Ακριβώς στις 11.00 όμως....γιατι ο χρονος μας ειναι χρημα!!!!!και ειδικά την Δευτέρα.....Οσοι συμφωνουν ας γραψουν απο κάτω.ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ....
aganaktismenoipirea@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου